Váš expert na priemyselné dodávky, ochranu a bezpečnosť
+421 37 77 68 711
dexis@dexis.sk
Zásoby dostupné 24/7E-shop

Je miesto so službami a riešeniami, ktoré uľahčujú vaše podnikanie. S ním máte úplnú kontrolu nad svojimi nákladmi, správou objednávok a nastavením rozpočtov až na konkrétneho zamestnanca.

Čo všetko vám uľahči?

Pomocou privátneho e-shopu nakupujete spotrebný materiál naozaj jednoducho. Vyberiete si zo širokej škály produktov OOPP, náradia, nástrojov, hygieny, ložísk a iných prevodových komponentov. Členením na nákladové strediská s rôznymi úrovňami schvaľovania a pomocou štatistík, máte proces obstarávania materiálu pod kontrolou.

So službami, ako sú balíčkovanie na zamestnanca, servisného balíčku na stroj si zefektívnite logistiku materiálu. Systém vás sám upozorní na blížiaci sa potrebný nákup OOPP podľa normatívu, alebo potrebné vykonanie servisného úkonu na stroji. Máte tak k dispozícii servisnú knižku ku vašim strojom s evidenciou opráv.

S riadeným konsignačným skladom SafetyStock získavate komplexnú službu. Táto služba je unikátna v tom, že všetka starostlivosť prechádza na nás. My si online sledujeme stav skladových zásob u vás a v prípade poklesu pod ich stanovené optimum vám tovar automaticky dopĺňame.

So službou vibrodiagnostiky predídete nečakanému výpadku strojov a odstávkam výroby. Systém Vás pomocou jednoduchého semaforu po uskutočnených meraniach upozorní, či vám hrozí neplánovaná odstávka výroby. Vibrodiagnostické služby posúvajú proces údržby s preventívnej na prediktívnu.

Reklamácie či už sa jedná o kvalitatívne, alebo potrebujete tovar zameniť za inú veľkosť riešite v B2B portály prehľadne a máte ich pod kontrolou. Pomocou jednoduchého formuláru, zaevidujete vašu požiadavku na ktorej začíname okamžite pracovať.

V DEXIS B2B portály máte všetky tieto informácie prehľadne a na jednom mieste prístupné kedykoľvek a kdekoľvek.

DEXIS B2B portál – je dobré maž veci pod kontrolou.

Výhody používania DEXIS B2B portálu

  • Úplná kontrola nad správou objednávok.
  • Stráženie rozpočtových nákladov až na zamestnanca.
  • Rýchle webové rozhranie dostupné všade.
  • Správa objednávky balíčkov na mená zamestnancov.
  • Dodanie tovaru priamo na meno zamestnanca a na rozličné miesta v rámci Slovenska.
  • Riadený konsignačný sklad s automatickým dopĺňaním materiálu.
  • Rýchle reklamácie a výmena tovaru.
  • Kontrola a sledovanie nákladov a jednotlivé skladové strediská prostredníctvom štatistík.
  • Prehľadné záznamy z vibrodiagnostických meraní

Chcete sa dozvedieť viac?

Radi vám odpovieme a poradíme

Kontaktujte nás