Váš expert na priemyselné dodávky, ochranu a bezpečnosť
+421 37 77 68 711
[email protected]
Zásoby dostupné 24/7E-shop

Váš 24 hodinový skladník, ktorý má veci pod kontrolou!

Systém výdajných automatov SafetyBox rieši:

  • strácajúce sa zásoby
  • efektívny spôsob distribúcie materiálu
  • evidenciu výberov priamo na zamestnanca

Ako to funguje?

Jednoduché používanie SafetyBox
Zamestnanec jednoducho priloží svoju kartu zamestnanca k čítačke výdajného automatu na OOPP SafetyBox. Ten mu vydá potrebný prostriedok OOPP. Kompatibilita so všetkými druhmi zamestnaneckých kariet je veľkou výhodou SafetyBox.

Široký výber OOPP na jednom mieste
Dáme do automat na OOPP SafetyBox všetko to, čo vaši zamestnanci  reálne potrebujú. Je to len na vás a potrebách Vašej spoločnosti. Všetci zamestnanci tak budú dostatočne chránení a budú mať prístup k OOPP 24 hodín denne.

Ľahké napĺňanie a rýchla údržba
O údržbu a dopĺňanie automatov sa stará náš tím technikov, ktorí majú dostatočnú kvalifikáciu a absolvované školenia na opravu všetkých mechanických častí.

Kontrola zamestnancov a ich spotreby
Majte spotrebu ochranných pomôcok pod 100% kontrolou. SafetyBox výdajový automat vám umožní nastaviť počty výberu na zamestnanca i povolené veľkosti. Vďaka skladovému systému si môžete následne urobiť kontrolu a analýzu spotreby. SafetyBox vydá vždy správnu veľkosť a množstvo, aké ste zamestnancovi pridelili.

Všetko na jeden klik
Softvér vás upozorní na nízky stav zásob. Upozornenia je možné poslať priamo na Vášho dodávateľa alebo na Vaše vnútorné oddelenie. SafetyBox Vám v reálnom čase ukazuje stav Vášho skladu: Množstvo v rezerve, Finančnú hodnotu a Množstvo na doplnenie.

Koľko ušetríte
Naše doterajšie štúdie z nasadenie v praxi vykazujú šetrenie v prvých mesiacoch používania až vo výške 40%. Dlhodobo však priemerná reálna spotreba klesá minimálne o 20-25%.

Viac o výdajných automatoch SafetyBox sa dozviete na www.safetybox.sk

Čo o nás povedali

Pri pracovných úrazoch, kedy je potrebné deklarovať kontrolným úradom, či mal zamestnanec pridelené pracovné prostriedky sa vieme oprieť o systém SafetyBox. V tomto systéme je každý výber zaznamenaný s presným časom, dátumom, menom a miestom výberu zamestnanca.

Vladimír Pecek Bezpečnostný technik Matador Vráble

Som veľmi rada, že sa na slovenskom trhu objavilo riešenie SafetyBox, ktoré nám pomohlo znížiť spotrebu osobných ochranných pracovných pomôcok, výrazne zjednodušiť evidenciu ich výdaja a zároveň zabezpečiť okamžitý výdaj podľa potreby zamestnanca. Je to inovatívne, komplexné, logistické riešenie výdaja OOPP 24 hodín denne.

Mária Kurucová Bezpečnostný technik JOHNS MANVILLE

Čo mi priniesol SafetyBox?

Zjednodušenie mojej práce. SafetyBox pracuje automaticky a spoľahlivo. Sám si nahlási potrebu doplnenia tovaru, čo som predtým musela robiť manuálne a zaberalo mi to čas.

Teraz sa môžem venovať iným projektom a viem, že materiál nebude nikdy chýbať.

Veronika Lacenová NPR Nákupca Partizánske Building Components SK s.r.o.

Najčastejšie kladené otázky

Bude fungovať výdajný automat SafetyBox na kartičky ktoré používame na zamestnaneckú dochádzku?

Áno, vždy prispôsobujeme systém čítania kariet na výdajnom automate SafetyBox, aby zamestnanci používali jednu kartu na dochádzku do zamestnania aj výber produktov z automatu.

Ako často doplňujete automat?

Keď je to treba. SafetyBox nám dáva informáciou o naplnenosti jednotlivých položiek v automate a pokiaľ je treba tak naši pracovníci vyrážajú tento automat doplniť pretože v automate sú častokrát umiestnené produkty ktoré priamo ovplyvňujú chod výroby u našich zákazníkov.

Viem sa aj ja dostať k dátam ohľadne výberu zamestnancov?

Samozrejme, k dátam sa viete dostať buď cez webové rozhranie alebo Vám nastavíme aby Vám požadované reporty chodili priamo na emailovú adresu.

Zasekávajú sa produkty pri výdaji z automatu?

Pri Helixovom type automatu je riziko zasekávania produktu vždy. My ho ale eliminujeme našimi skúsenými pracovníkmi ktorý vedia ako majú umiestniť produkt do automatu tak aby sa v priebehu výdaja nezasekol. Tomu prispôsobujeme aj formu balenia produktov. Evidujeme menej než 1% zaseknutých položiek zo všetkých transakcií z výdajného automatu.

V čom sa služba Safetybox odlišuje od iných automatov?

Pre nás je automat len stroj. Našou prioritou je dodať zákazníkovi komplexnú službu tak, že bude vnímať produkty v automate len ako nákladovú položku na konci mesiaca. Inak povedané – aby sme odbremenili zákazníka od objednávania, evidovania a výdaja spotrebného materiálu tak, že sa bude vedieť plnej miere spoľahnúť na dodávateľa DEXIS SLOVAKIA.

Aká je kapacita automatu?

Konfigurácia automatu robíme pre každého zákazníka na mieru, Preto u nás neexistujú dva rovnaké výdajné automaty vzhľadom na rozloženie produktov. Vašu konfiguráciu vám pripravíme na základe informácií o vašich produktoch a reálnej spotrebe.

Čo všetko vieme dať do automatu?

Čokoľvek čo potrebujete. Inak povedané – to čo vás najviac zaťažuje pri výdaji zamestnancom. Najčastejšou položkou sú konkrétne rukavice, okuliare a brúsne a rezné kotúče. Časom ale naši zákazníci chcú vydávať cez SafetyBox aj iné materiály ktoré potrebujú vo výrobe ako sú lepidlá, fixky, baterky, vrtáky, atď..

Chcete sa dozvedieť viac?

Radi vám odpovieme a poradíme

Kontaktujte nás

Objavte výhody DEXIS B2B Portálu

Je dobré mať veci pod kontrolou.

Zatvoriť
Vyhľadávanie

Naše stránky používajú cookies

Tento web používa základné cookies na zabezpečenie nevyhnutnej funkcionality našich webových stránok a analytické cookies, vďaka ktorým zisťujeme spôsob, akým návštevníci používajú naše webové stránky. Viac informácií môžete nájsť na stránke Pravidlá používania cookies.

Kliknutím na "Povoliť cookies" nám dávate svoj súhlas na používanie cookies na našich webových stránkach. Svoj súhlas môžete zmeniť kliknutím na "Nastavenia".